м. Дніпро, вул. Новобудівельна, 3
Пн - Сб: 08.00 - 18.00, Нд: вихідний
Офіційний інтернет-магазин
від виробника

Гарантія

Гарантія на всю продукцію, куплену в офіційному інтернет-магазині меблевої фабрики «МАКСІ-МЕблі» становить 12 місяців.

Протягом 12 місяців, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ми беремо на себе зобов'язання по гарантійному обслуговуванню, а саме:

  • Безкоштовно усуваємо виробничі дефекти.
  • Замінюємо зіпсовану частину виробу.
  • Замінюємо виріб цілком на нове (якщо недолік неможливо усунути).

Так як фабрика оснащена сучасним високотехнологічним європейським обладнанням і кожен виріб проходить чотириступінчастий контроль якості, гарантійні випадки зустрічаються дуже рідко. Вся продукція меблевой фабрики ТМ «МАКСІ-МЕблі» мають сертифікат і санітарно-гігієнічні висновки.

Умови гарантії

Гарантія поширюється на заводські дефекти, недоліки виробу, що виникли з вини виробника.

Гарантія на меблі становить 12 місяців з моменту продажу, за умови правильного поводження з меблями і дотримання умов гарантії. Протягом гарантійного терміну ми безкоштовно усунемо виробничі дефекти, а в разі якщо неможливо усунути дефект – замінимо деталь або виріб цілком.

При отриманні меблів Покупець повинен перевірити скла і дзеркала на предмет цілісності, відколів, подряпин, цілісність упаковки. У разі порушення упаковки - перевірити кількість і комплектність вкладення.

Гарантія на меблі не поширюється:

  • при відсутності товарного чека (бланка замовлення), що підтверджує факт придбання меблів у продавця;
  • при розбуханні деталей під дією води або іншої рідини;
  • на монтовані деталі, що мають механічні пошкодження;
  • на меблі з конструктивними змінами, які не передбачені їх виробником;
  • на меблі, які були пошкоджені в результаті стихійного лиха.

Зберігайте заводську упаковку до закінчення зборки, оскільки заміна по рекламації здійснюється тільки в заводській упаковці. Гарантія анулюється, якщо замінна частина вже була встановлена, або є ознаки того, що деталь вже була використана (був ввернуть гвинт, прорізано отвір і т.п.). Заявки по рекламації приймаються в письмовому вигляді на електронну адресу фабрики.

Меблі не підлягають поверненню або обміну в наступних випадках:

  • меблі виготовлені на замовлення (індивідуальні розміри, вибір кольору на замовлення, комплектація на замовлення);
  • зібрані меблі або меблі, які мають сліди збирання (оскільки такі меблі після збирання відносяться до категорії меблів, що були у вжитку);
  • відсутність фабричної упаковки і маркування;
  • меблі з механічними пошкодженнями.

При відмові за ініціативою Клієнта від отримання серійної моделі меблів належної якості, виконаної відповідно до замовлення і без дефектів – оплата вартості доставки в обидві сторони здійснюється за рахунок Клієнта.

Правила отримання меблів:

  • Представник, який виконує доставку, повинен перерахувати разом з Вами кількість упаковок, які входять до складу товару, в т.ч. разом з фурнітурою і склом, якщо вони упаковані окремо;
  • Огляньте, чи немає пошкоджень упаковка;
  • Перевірте, чи не пошкоджено чи скло і дзеркала;
  • Поставте підпис у картці про отримання товару із зазначенням кількості місць і підтвердженням непошкодженій скла (дзеркала);
  • Товарний чек (замовлення) залишається у Вас і надалі, буде виконувати функції гарантійного талона.

При отриманні товару, щоб зберегти гарантію

  1. Переконайтеся, чи немає пошкоджень упаковка
    Не ставте підпис в накладній достроково. Якщо є підозри в тому, що замовлення перепаковували, або упаковка має наскрізні діри, сильні пошкодження, вм'ятини, фіксуйте порушення. І перевірте, чи цілий зміст.
     
  2. Звірте кількість місць і вага з тим, що зазначено в документах
    Чого не вистачає - продемонструйте це співробітникам відділення та складайте акт, в якому вказуйте розбіжності.
     
  3. Перевірте цілісність і комплектність
    Подивіться, чи немає сколів, подряпин, пошкоджень. Особливо ретельно перевіряйте скляні і дзеркальні поверхні. Гарантія не поширюється на випадки пошкоджень при транспортуванні.
     

Якщо виникли проблеми і співробітники відділення відмовляються складати акт, терміново зв'яжіться з нами для вирішення проблеми. По можливості, зафіксуйте пошкодження на фото або зробіть відео.

Повернення товару

Ми діємо відповідно до закону «Про захист прав споживачів» і надаємо право покупцеві повернути або обміняти меблі протягом 14-денного терміну з дня набуття за таких умов.

  • Виріб не був у вжитку, його не збирали і не монтували.
  • Збережена і неушкоджена упаковка і всі її складові.
  • Меблі зберегла товарний вигляд, властивості, первісну комплектацію, включаючи інструкції, ярликами тощо.
  • Є товарний чек, накладна, документи, що підтверджують оплату.

Увага! Уцінена меблі і позиції, виготовлені під індивідуальне замовлення (з нестандартних матеріалів, зі змінами в конструкції) поверненню не підлягають.

Для повернення або обміну товару зверніться до менеджера по зазначеним на сайті контактам. У разі дотримання згаданих вище умов, ми надішлемо вам кошти в день повернення товару або, за домовленістю сторін, не пізніше 7 днів з цієї дати.