Способи доставки
Доставка виробів клієнту здійснюється тільки після того, як була проведена часткова або повна передоплата будь-яким з вище зазначених варіантів. Всі вироби поставляються в розібраному вигляді, в заводській упаковці.
Вартість кур'єрської доставки розраховується менеджером при оформленні замовлення.
При кур'єрській доставці ми надаємо додаткові послуги занесення в квартиру і складання меблів. Ціна послуги залежить від розміру і типу меблів і розраховується менеджером при замовленні.
Вартість доставки розраховується транспортною компанією виходячи з маси і габаритів товару, а також в залежності від обраного вами типу доставки: на склад перевізника або адресна доставка.
Після оформлення замовлення наш менеджер зв'яжеться з Вами і уточнить - форму оплати, терміни поставки і на яке відділення Нової пошти, Міст-Експрес, САТ або адреса, куди відправляти товар.
Продукція відправляється перевізником запечатана в картонній упаковці, обов'язково в дерев'яному каркасі і застрахована на повну вартість.
Для того, щоб самостійно подивитися відділення у вашому місті, можете перейти за цим посиланням http://novaposhta.ua/frontend/brunchoffices/ua
На сайті перевізника Ви можете відстежити місцезнаходження Вашого вантажу по посиланню http://novaposhta.ua/frontend/tracking/ua, обов'язково скористайтеся цим способом перш ніж забирати вантаж зі складу, якщо на сайті немає точної інформації за місцезнаходженням, можете дізнатися зателефонувавши на телефон гарячої лінії Нової пошти за телефоном 0 800 500 609
Доставку ви оплачуєте самостійно після прибуття замовлення у Ваш населений пункт.
Перевізник надає послугу підйому на поверх за додаткову плату.
Термін виготовлення продукції ТМ «МАКСІ-Меблі»: 5-10 днів (корпусні меблі), 10-14 днів (м'які меблі).
Перевірка товару
Отримати Ваше замовлення зі складу перевізника або при адресній доставці Ви зможете, пред'явивши свій паспорт і номер декларації.
Увага! Ми страхуємо нашу меблі. Відразу, в присутності співробітника транспортної компанії уважно перевірте комплектність і цілісність товару - не повинно бути зовнішніх дефектів і механічних пошкоджень. Зберігайте всі чеки.
ЯК ПРАВИЛЬНО ВЗЯТИ ТОВАР У КОМПАНІЇ-ПЕРЕВІЗНИКА, ЩОБ МАТИ ПРАВО ОБМІНУ ТОВАРУ АБО ГРОШОВОЇ КОМПЕНСАЦІЇ, В РАЗІ УШКОДЖЕННЯ ТОВАРУ ПІД ЧАС ПЕРЕВЕЗЕННЯ:
- ОГЛЯД УПАКОВКИ.
- ПЕРЕВІРТЕ ТОВАР.
- ПІДПИШІТЬ ДОКУМЕНТ И ЗАБИРАЙТЕ ПРОДУКЦІЮ.
ЯКЩО ЗНАЙШЛИ ПОШКОДЖЕННЯ УПАКОВКИ І ТОВАРУ, СРОЧНО ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ І ЗАПОВНІТЬ АКТ, ЗГІДНО НАШОЇ ІНСТРУКЦІЇ.
Ми дбайливо дорожимо репутацією нашої компанії, тому весь наш товар проходить ретельну перевірку перед відправленням зі складу. Умови гарантійного обслуговування дивіться в розділі «Гарантії».